Temele Sesiunii de Comunicari

Participantii vor trebui sa abordeze intr-o maniera creativa si originala o tema specifica domeniului marketing. Lucrarea poate sa fie atat una preponderent teoretica cat si sa prezinte intr-un mod inovativ aspecte ce tin de practica marketingului. Temele abordate pot fi din urmatoarea tematica:

  • Comportamentul consumatorului – abordari calitative si cantitative;
  • Comunicarea in marketing – tendinte si provocari;
  • Marketingul produselor agroalimentare;
  • Marketingului organizațiilor sociale si a partidelor politice;
  • Mixul de marketing al organizației;
  • Marketing strategic;
  • Marketingul serviciilor;
  • Responsabilitatea sociala, etica, dezvoltare durabila si marketing;
  • Publicitate – creativitate vs. Eficienta.

Aceste teme sunt orientative, studentii avand libertatea sa isi aleaga orice tema din domeniul marketingului doresc atat timp cat aceasta este acceptata de catre profesorul indrumator.

Vor fi organizate doua sectiuni: una pentru studentii de la masterat si alta pentru studentii ciclului licenta.