Facultatea de Marketing  invita toti studentii Academiei de Studii Economice din Bucuresti pasionati de marketing sa participe la Sesiunea de Comunicari Stiintifice avand ca tema: „Digitalizarea implementării politicilor și strategiilor de marketing în cadrul Facultății de Marketing” ce va avea loc in perioada 4-5 aprilie, 2024.

Conferinta doreste sa adune studenti, masteranzi si doctoranzi interesati de marketing, precum  si specialisti si cercetatori cu experienta din domeniu.

Scopul  conferintei este de a dezbate provocarile actuale in teoria si practica marketingului asa cum este reflectata pe plan intern cat si international. Pe langa aceasta, conferinta doreste sa constituie un cadru propice de relationare intre studenti, practicieni si cercetatori in care sa fie prezentate idei creative de aplicare a marketingului. Totodata, conferinta reprezinta o oportunitate pentru studentii care finalizeaza un ciclu de studii (licenta si masterat) de a-si prezenta stadiul cercetarii lor si de a primi feedback de la audienta conferintei.

Se pot inscrie studenti ai Academiei de Studii Economice, indiferent de facultate sau an de studiu.

Studentii pot participa cu lucrari atat individual cat si in echipe de maxim 4 persoane. Un student se poate inscrie cu maxim 2 lucrari dintre care una singura ca prim autor.

Teme abordate in lucrarile conferintei

Participantii vor trebui sa abordeze intr-o maniera creativa si originala o tema specifica domeniului marketing. Lucrarea poate sa fie atat una preponderent teoretica cat si sa prezinte intr-un mod inovativ aspecte ce tin de practica marketingului. Temele abordate pot fi din urmatoarea tematica:

  • Comportamentul consumatorului – abordari calitative si cantitative;
  • Comunicarea in marketing – tendinte si provocari;
  • Marketingul produselor agroalimentare;
  • Marketingului organizațiilor sociale si a partidelor politice;
  • Mixul de marketing al organizației;
  • Marketing strategic;
  • Marketingul serviciilor;
  • Responsabilitatea sociala, etica, dezvoltare durabila si marketing;
  • Publicitate – creativitate vs. Eficienta.

Aceste teme sunt orientative, studentii avand libertatea sa isi aleaga orice tema din domeniul marketingului doresc atat timp cat aceasta este acceptata de catre profesorul indrumator.